Spørgsmål

Hvordan fornyer jeg mit sæsonkort til Amagerteatret?

Har du tidligere købt sæsonkort til Amagerteatret kan du købe sæsonkort fredag, den 22. marts kl. 10 til den nye sæson.

Du kan læse mere her: amagerteatret.billetexpressen.dk/articles/11/om-priser-og-vilkar


Hvordan får jeg andre pladser til i sæsonkort?

Undlad venligst at forny dit sæsonkort nu. Den 15. maj kl. 10 frigives ikke solgte sæsonkort.
Den dag kan du se, hvilke ledige sæder, du kan vælge - og forny dit sæsonkort.


Jeg har ikke købt sæsonkort før – hvad gør jeg?

Hold venligst øje med Amagerteatrets hjemmeside: amagerteatret.dk

Først tilbydes eksisterende medlemmer af teaterforeningen at forny deres sæsonkort til faste pladser. Senere får alle andre interesserede lejlighed til at købe sæsonkort.


Hvornår kan løssalgsbilletter købes?

Når den første forestilling i en sæson er spillet, bliver billetterne til resten af forestillingerne sat til salg som løssalgsbilletter. amagerteatret.dk opdateres løbende.


Hvilke dage spiller Amagerteatrets forestillinger?

Amagerteatret sælger sæsonkort til 4 forestillinger. Samme 4 forestillinger spilles tirsdag og onsdag i samme uge. Flere oplysninger findes på hjemmesiden.


Jeg har købt billetter men ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Tjek venligst i din INDBAKKE, i dit SPAMFILTER, under UØNSKET POST og under REKLAMER på din mail. Er ordrebekræftelsen ingen steder, kan du skrive til support@billetexpressen.dk så undersøger BilletExpressen årsagen. Haster det, kan du ringe på 53 30 01 32. (Oplys hvilket navn billetterne er købt i).


Kan jeg få hjælp til at købe billetter?

Kontakt venligst Amagerteatrets kontor – skriv til info@amagerteatret.dk – du kan også ringe på 29 46 60 77. (Er der telefonsvarer, beder vi dig indtale en besked, så vi kan ringe tilbage).


Jeg kan ikke komme til en af forestillingerne?

Kontakt venligst Amagerteatrets kontor senest 14 dage inden forestillingen spilles. Hvis der er ledige pladser i salen, den anden dag forestillingen spilles, tilbydes du en plads den dag.


Jeg kan ikke komme til en forestilling. Må jeg forære min billet væk?

Ja, du må du gerne forære billetten til en anden.


Kan jeg fortryde mit billetkøb?

Det er desværre ikke muligt at fortryde et billetkøb.


Jeg er medlem af teaterforeningen og har fået ny mailadresse?

Skriv venligst til support@billetexpressen.dk – oplys dit fulde navn og samt den nye og den gamle mailadresse. Så retter BilletExpressen din mailadresse i billetsystemet.


Spørgsmål til billetsalg på nettet?

Du er velkommen til at skrive til support@billetexpressen.dk – eller at ringe på 53 30 01 32.

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

KONTAKT AMAGERTEATRET


Mail: info@amagerteatret.dk

Tlf. +45 29466077


Få de gode nyheder først

For at tilmelde dig vores nyhedsbrev skal du blot indtaste din email-adresse og tryk Tilmeld:

Obs! Indkøbskurvens tidfrist udløber snart!
tilbageværende tid
00:00

enhed(er) i kurven

total:


Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.